Kurs i smiing av munnharpe

Har du lyst til å lære deg kunsten å smi munnharpe?

Kurs i smiing av munnharpe

4.juni - 5.juni 2022

kl. 10-16 og 10-14

Alle: 600,- kr.

Her finner du oss

Mellemværftet
Kranaveien 24
6510 Kristiansund

Telefon: (+47) 99 62 62 02
stein-gunnar.sommerset@nordmorsmusea.no

Vis på kart

Mellemværftet

I Kristiansund finner man landets eneste museumsverft, Mellemværftet. Skipsverftet ble anlagt i 1856 og er i dag et levende skipsverft med tre slipper der vi kan ta fartøy opptil 120 fot. Verftets viktigste oppgave var vedlikehold av regionens store flåte av små seilskip. Det er verkstedbygning med maskinverksted og smie.

Smiing av munnharpe

Lørdag 4. og søndag 5. juni har du høve til å lære kunsten av Sven Håkon Jørgensen frå Arendal.
Kurset er for vaksne, og har som mål at alle deltakarane får ferdigstilt ei munnharpe. Lyd vert det nok i alle, og nokre av instrumenta vert sikkert velklingande. Flott finish og utsjånad vil ofte krevje nokre timar til med arbeid, noko ein kan gjere i etterkant av kurset.
Sven Håkon Jørgensen er frå Arendal og fødd i 1960. I perioda 1986 til 1994 jobba han i Bykle i Setesdal, der fekk han vekka si interesse for folkemusikk og då særskilt munnharpa. På fritida dreiv han og naboen Folke Nesland med knivsmiing. Men rundt 1991 bytta dei ut knivsmiinga med munnharpesmiing, og slik vart det deretter. I dag er framleis begge aktive, og dermed er dei òg dei munnharpesmedane med lengst erfaring av dei aktive i dag.
Sven Håkon smir munnharper i Setesdalstradisjon med innfesting av fjøra i hol med kile. Fjøra er relativt stiv og gir høve til kraftfullt og raskt spel, noko som er typisk for setesdalstradisjonen.

Påmelding

Send ein e-post til anna.gjendem@vitimusea.no innan 24. mai. Det er begrensa med plassar, fyrstemann til mølla.

Nordmøre museum og Folkemusikkarkivet i Viti
Vel møtt til to klangfulle og hektiske kursdagar!

Andre aktiviteter fra Kristiansund

Kaffebrenning

22.august 2023

26.april 2022

3.mai 2022

10.mai 2022

Bacalaokonkurransen 2023

17.juni 2023

Velkommen til årets bacalaokonkurranse. Denne tradisjonsrike konkurransen holdes for 27. gang. Vi er på jakt etter folkets beste bacalao. Nytt i år er at vi kun har folkets klasse.

Allehelgensaften på Klippfiskmuseet

Aldersbestemt arrangement
4.november 2023

På allehelgensaften går de døde iblant oss. Bli med på en vandring i et mørklagt museum og møt noen av de historiske personene fra Milnbrygga (Norsk klippfiskmuseum). Sammen utforsker vi historien med lys og lykter!

Skinnfellkurs

10.november - 12.november 2023

Vi holder skinnfellkurs i våre lokaler i museumskaféen Patrick Volckmar helgen 10. - 12. november.

Juleverksted på Patrick Volckmar

16.desember 2023

Vi ønsker velkomment til et gammeldags juleverksted for barn på museumskaféen Patrick Volckmar lørdag 16. desember.

Jul i Vågen

3.desember 2023

Søndag den 3. desember forvandles Vågen i Kristiansund igjen til et tradisjonelt julemarked med masse aktiviteter og tilbud.